piątek, 23 września 2011

Tłumaczenie piosenki C.N. Blue - Love Girl

Oto jedna z pierwszym piosenek przetłumaczonych od razu z koreańskiego na polski bez potrzeby pomagania sobie angielskim tłumaczeniem. Dodaje również link do piosenki dla tych którzy nie mieli przyjemności słyszeć tej słodkiej piosenki ^^

http://www.youtube.com/watch?v=YmyCA91xJ5Y&ob=av2e

TŁUMACZENIE

Opowiedz, opowiedz mi o miłości
Opowiedz, opowiedz mi, podziel się ze mną swoją miłością

Kochaj mnie, kochaj, pozwól się przytulić,
Pocałuj mnie, pocałuj, tylko Ciebie kocham

Jestem jak głupek, kiedy się uśmiechasz
Jesteś jak śliczna laleczka, gdy na Ciebie patrzę

Moje serce bije tak szybko,
Każdy mój dzień staje się szczęśliwszy, dzięki Tobie

Pragnę Cię oh Patrz tylko na mnie
Nawet jeśli zmieni się świat, będę kochał tylko Ciebie
Oh moja miłości

Moje serce przyspiesza, gdy tylko Cię widzę,
Tylko Ciebie będę kochał


(L.O.V.E GIRL) Złap mnie za rękę i wzleć
(L.O.V.E GIRL) Zaufaj mi i wznieśmy się jak najwyżej

(L.O.V.E BOY) Tak, możemy wznieść się aż do nieba,
(L.O.V.E BOY) Kochanie chcę Cię tam zabrać

Opowiem, opowiem Ci o miłości
Powiem, powiem Ci, Kocham Cię

Kocham, kocham Cię chwyć mnie za rękę
Pocałuję , pocałuję Cię, zawsze będę Cię kochał

Jak muzyka, którą dla Ciebie gram,
Jak słodkie nucenie dla Ciebie

Każda minuta, każda sekunda spędzona z Tobą staje się tak bardzo cenna,
Chcę tego słuchać codziennie Kocham, Kocham, kocham Cię

Pragnę Cię, o moje kochanie, Proszę kochaj tylko mnie,
Nawet, jeśli uczucia innych, będą się zmieniać, moja miłość do Ciebie nie zmieni się
Oh moja miłości, Moje małe serce widzi tylko Ciebie
Zawsze, będę trzymał w objęciach tylko Ciebie

(L.O.V.E GIRL) Złap mnie za rękę i wzleć
(L.O.V.E GIRL) Zaufaj mi i wznieśmy się jak najwyżej

(L.O.V.E BOY) Tak, możemy wznieść się aż do nieba,
(L.O.V.E BOY) Kochanie, chcę Cię tam zabrać

Pragnę Cię oh Patrz tylko na mnie
Nawet jeśli zmieni się świat, będę kochał tylko Ciebie
Oh moja miłości

Moje serce przyspiesza, gdy tylko Cię widzę,
Tylko Ciebie będę kochał

(L.O.V.E GIRL) Złap, złap, złap mnie za ręcę

(L.O.V.E GIRL) Chwyć, chwyć, chwyć mnie za ręcę

(L.O.V.E BOY) Wznieśmy się ku niebu wyżej i wyżej

(L.O.V.E BOY) Kochanie chcę Cię tam zabrać!

Złap, złap, złap mnie za ręcę Skarbie, wiesz, że chce tylko Ciebie

Czy słyszysz moje bijące serce? Czy czujesz te kołatanie?

Złap, złap, złap mnie za ręcę skarbie wiesz, że chce tylko Ciebie

Nie potrafię bez Ciebie żyć! Tylko Ty możesz sprawić, abym się uśmiechał
L.O.V.E GIRL

TEKST PIOSENKI

Tell me Tell me 사랑을 말해줘
Tell me Tell me
사랑 전해줘
Love me Love me 품에 안겨줘

Kiss me Kiss me 너만을 사랑해

네가 웃을 바보처럼 내가 마치 예쁜 인형처럼

가슴이 너무 두근두근 두근거려 때문에 하루하루 행복해져

I want you oh my love 나만 바라봐줘
너만을 사랑해 세상 모두 변해도
Oh my love 너만 보면 뛰는 가슴 언제까지나 너만 담고 있을게

(L.O.V.E GIRL) 손을 잡고 Fly
(L.O.V.E GIRL) 나를 믿고 Fly high

(L.O.V.E BOY) Yes, we can fly to the sky
(L.O.V.E BOY) I want take u there baby

Tell you Tell you 사랑을 말할게
Tell you Tell you
사랑 고백해

Love you Love you 손을 잡아줘
Kiss you Kiss you
영원히 사랑해

네가 들려주는 음악처럼 네가 들려주는 달콤한 콧노래처럼

1 1초가 너무너무 소중해져 매일 듣고 싶어 사랑 사랑 사랑해

I want you oh my love 나만 사랑해줘 사랑하니까 다른 사랑 변해도

Oh my love 너를 그린 작은 가슴 언제까지나 너만 안고 있을게

(L.O.V.E GIRL) 손을 잡고 Fly
(L.O.V.E GIRL)
나를 믿고 Fly high

(L.O.V.E BOY) Yes, we can fly to the sky
(L.O.V.E BOY) I want take u there baby

I want you oh my love 나만 바라봐줘 너만을 사랑해 세상 모두 변해도

Oh my love 너만 보면 뛰는 가슴 언제까지나 너만 담고 있을게

(L.O.V.E GIRL) Take Take Take my hands

(L.O.V.E GIRL) Uh uh Grab Grab Grab my hands

(L.O.V.E BOY) Yeah yeah Yes, we can fly to the sky high high

(L.O.V.E BOY) I want take u there baby

(L.O.V.E GIRL) Take Take Take my hands baby you (you) know What I want u

(L.O.V.E GIRL) 쿵쾅거리는 심장소리가 들리니 can u feel my beat

(L.O.V.E BOY) Take Take Take my hands baby you (you) know what I want u

(L.O.V.E BOY) 나는 아니면 너만이 make me laugh you make me laugh

L.O.V.E GIRL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz