poniedziałek, 19 września 2011

Tłumaczenie piosenki B2ST - Mystery

"Mystery" to moja ulubiona piosenka, więc postanowiłam ją przetłumaczyć (część tłumaczyłam z koreańskiego, a tego czego nie wiedziałam, z angielskiego tłumaczenia) Mam nadzieję, że wam się spodoba ^_^

TŁUMACZENIE

Tak (tak) miłość jest bolesna (miłość jest bolesna)

Miłość się skończyła (miłość się skończyła)

To to to jest to

S s skończona MIŁOŚĆ, MIŁOŚĆ jest bolesna, bolesna

S s skończona MIŁOŚĆ (skończ to)

Jesteś naprawdę tajemnicza, tajemnicza (dlaczego) tajemnicza, tajemnicza (dlaczego)
tajemnicza, tajemnicza, Już Cię nawet nie poznaję
To jest pełne tajemnicy, tajemnicy (dlaczego) tajemnicy, tajemnicy (dlaczego)
tajemnicy, tajemnicy

Spójrz tutaj, popatrz na mnie. Stoję przed Tobą
Do ostatniej nocy wszystko było w porządku
Dlaczego tak nagle, zaczęłaś mnie unikać?
Martwię się i martwię, ale nie wiem dlaczego
(Skończ to, o Panienko) Pytanie, którego nie możesz znać, za kogo się uważasz
Dlaczego właśnie ja?
Wszystko mi utrudniasz

Powiedz mi, powiedz dlaczego?
Pokaż mi, pokaż dlaczego?
Dlaczego mi to robisz?
Powiedz mi, powiedz dlaczego?
Pokaż mi, pokaż dlaczego?
O ironio, Czy jestem tym niepotrzebnym?

Jesteś taka tajemnicza, tajemnicza (dziewczyno)
Tajemnicze, tajemnicze (miejsce)
Tajemnicza, tajemnicza (miłość)
Już Cię nawet nie poznaję
To jest tajemnicza, tajemnicza (dziewczyna)
tajemnicze, tajemnicze (miejsce)
tajemnicza, tajemnicza (miłość)

Wybuchnę, wybuchnę, z wariuję, zwariuję
Jestem na skraju szaleństwa
Muszę się oprzeć , oprzeć się
Ale nawet mój opór jest częścią Twojego planu
Może, może to nie ta
Absolutnie, absolutnie
To nie ta dziewczyna

Martwię się i martwię, ale nie wiem dlaczego
(Skończ to, o Panienko) Pytanie, którego nie możesz znać, za kogo się uważasz?
Dlaczego właśnie ja?
Wszystko mi utrudniasz

Powiedz mi, powiedz dlaczego?
Pokaż mi, pokaż dlaczego?
Dlaczego mi to robisz?
Powiedz mi, powiedz dlaczego?
Pokaż mi, pokaż dlaczego?
O ironio, Czy jestem tym niepotrzebnym?

Dlaczego wszystko mi utrudniasz?
Robiłem wszystko co chciałaś
Raz, dwa, jak ten czas leci,
Moje serce boli coraz bardziej
Znowu, znowu, znowu im więcej myślę
Tym bardziej, bardziej, bardziej moje serce boli
Jeśli coś chcesz, proszę wróć taka jak byłaś
Prawdę mówiąc nie wiem
Czy powinienem zniknąć?
Jeśli naprawdę nie jestem potrzebny ?
Jeśli mnie już nie kochasz?
W takim razie odejdę

Jesteś taka tajemnicza, tajemnicza
Tak nagle się zmieniłaś
Tajemnicza, tajemnicza
Inna niż wczoraj
To jest tajemnicze, tajemnicze
Wcale nie jestem inny
Tajemnicza, tajemnicza

TEKST PIOSENKI

yeah (yeah) love is pain (love is pain)

love is over (love is over)

that that that`s it

O O O O Over LOVE LOVE is pain pain

O O O O Over LOVE break it.


정말 Mystery, Mystery, Mystery, Mystery,

Mystery, Mystery, 알다가도 모르는너

이것 Mystery, Mystery, Mystery, Mystery,

Mystery, Mystery,

여기 봐봐 봐봐

앞에 있잖아

어젯밤 까지 우리 둘은 즐거웠었잖아

갑자기 왜이래

눈은 자꾸 피해

고민고민 해봐도 모모모모 몰라

B B B B Break it O La La La Lady

정말 없는 question 네가 뭔데

대대대대 대체 내내내 내게

이렇게 힘들게해

you tell me tell me why

you show me show me why

그러니 대체 나한테 WHY (WHY)

you tell me tell me why

you show me show me why

아이러니 내가 필요없니 이이이이

정말 Mystery, Mystery, (girl) Mystery, Mystery, (scene)

Mystery, Mystery, (love) 알다가도 모르는너

이것 Mystery, Mystery, (girl) Mystery, Mystery, (scene)

Mystery, Mystery, (love)

터져 터져 미쳐 미쳐가기 일보직전

참아 참아 참아도돼 이건 너의 작전

글쎄 글쎄 아닐걸

절대 절대 ain`t no girl

고민 고민해봐도 모모모모 몰라

B B B B Break it O La La La Lady

정말 없는 question 네가 뭔데

대대대대 대체 내내내 내게

이렇게 힘들게해

you tell me tell me why

you show me show me why

그러니 대체 나한테 WHY (WHY)

you tell me tell me why

you show me show me why

아이러니 내가 필요없니 이이이이

정말 자꾸 힘들게해

원한건 해줬는데

ONE! TWO! 시간이 수록 아파와 가슴더

또또또 생각 수록

더더더 마음이 지쳐

바라는게 하나 있다면 처음처럼 돌아와줘

솔직히 말을해봐 정말 모르겠어

차라리 사라져줄까

내가 필요 없다면 내가 싫어진거면

그냥 앞에서 꺼져줄게

정말 Mystery, Mystery, (girl) Mystery, Mystery, (scene)

Mystery, Mystery, (love) 알다가도 모르는너

이것 Mystery, Mystery, (girl) Mystery, Mystery, (scene)

Mystery, Mystery, (love)

you tell me tell me why

you show me show me why

그러니 대체 나한테 WHY (WHY)

you tell me tell me why

you show me show me why

아이러니 내가 필요없니 이이이이

정말 Mystery, Mystery 네가 갑자기 변한게

Mstery, Mystery 정말 어제와 다른데

이것 Mystery, Mystery 정말 다를게 없는데

Mystery, Mystery





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz