poniedziałek, 26 września 2011

B2ST - Fiction (japanese ver.) - tłumaczenie + japanese lyrics

TŁUMACZENIE

To wszystko jest jak kłamstwo
Nasza historia nie może się zakończyć
Również dziś staram się zapomnieć o naszym rozstaniu
Ale ta historia bez końca się powtarza
Usilnie staram się znieść ten ból,
Wypełnić czymś to nieme cierpienie

Zacznę więc pisać od momentu, w którym oboje uśmiechaliśmy się radośnie
Należę tylko do Ciebie, więc nie odchodź
W tym pokoju bez wyjścia,
Pocałuję Cię jak zwykle,
I nie pozwolę Ci odejść
Nie ma czegoś takiego jak nasz koniec

Wciąż jestem (w fikcji, w fikcji)
Wciąż z Tobą (wmawiam sobie)
W nie mającej końca historii
Pisanej z głębi mojego serca
Jeszcze więcej Ciebie (fikcja w fikcji)
Nie pozwolę Ci odejść (wmawiam sobie)
Nawet mimo, że Cię tu nie ma
Oboje jesteśmy w fikcji

Tu i teraz ta szczęśliwa historia,
Historia naszej dwójki, która tylko na taką wygląda
(W głębi serca) Jest tam i wypełnia je
Podbiegłem do Ciebie i objąłem
Nie pozwolę Ci już uwolnić się z mojego uścisku
Nie ma czegoś takiego jak nasz koniec

Wciąż jestem (w fikcji, fikcji)
Wciąż z Tobą (wmawiam sobie)
W nie mającej końca historii
Pisanej z głębi mojego serca
Jeszcze więcej Ciebie (w mojej fantazji)
Nie pozwolę Ci odejść (fikcja w fikcji)
Nawet mimo, że Cię tu nie ma
Oboje jesteśmy w fikcji

Powiem to ostatni raz
Wierzę w to, że jesteś tuż obok mnie (Ale to tylko fikcja)
Jestem pisarzem, który stracił swój cel
Jakie powinienem napisać zakończenie tej historii? (Jesteś tylko wymysłem)
Kocham Cię, Kocham Cię, Kocham Cię, Kocham Cię, (Również dziś) ciągle piszę te dwa słowa
Kładę zużyte pióro na starym papierze barwionym łzami (Oboje w fikcji)
Ta historia nie może być ani szczęśliwa ani smutna
Wystarczy mi tylko pisanie o szczęśliwej historii,
I tak to wszystko jest tylko moim pragnieniem

Jestem szczęśliwy ( Wmawiam sobie)
Jesteś obok (To tylko fikcja)
Teraz jest początek (Wmawiam sobie)
Historia nie mająca końca (To tylko fikcja)

TEKST PIOSENKI

すべて(うそ)のように

忘れられぬ記憶(きおく)

君と離れたことを

終わらせない二人のstory

()てなく始まるstory

痛みひたすら()えて

()えぬ(くる)しみを()めて

(えが)(はじ)まりは 幸せに笑う二人

行くな 俺だけの君

出口のないこの部屋に

()たり前のようにキスして

君からは 離れられなくて

終わりなんかじゃない

俺はまだ (Fiction In Fiction)

君とまだ(Fiction In Fiction)

終わらない物語

(むね)(えが)くから

もう君を(Fiction In Fiction)

放さない(Fiction In Fiction)

どうして君はここいないのに

二人In Fiction

今ここには(しあわ)せな story

ただ幸せそうな二人の物語が

(この胸には)あるよ()たされてゆくよ

()()ってきた君を()いて

俺はその君をもう放さない

終わりなんかじゃないよ

俺はまだ (Fiction In Fiction)

君とまだ(Fiction In Fiction)

終わらない物語

(むね)()くから

もう君を(Fiction In Fiction)

(はな)さない(Fiction In Fiction)

どうして君はここいないのに

二人In Fiction

最後(さいご)に言いたくて

君なら俺の(そば)にいると

信じてる(だけどFiction

목적을 잃어버린 작가 소설의 끝은 어떻게 마무리 (Fiction) 지어야

사랑해 사랑해 사랑해 사랑해 사랑해 글자만 (Fiction) 내려가

무뎌진 눈물로 얼룩진 낡은 종이 위로 (二人Fiction)

행복할 수도 슬플 수도 없어 이야기는

幸せな物語 俺はただ(えが)くだけ

すべては(のぞ)みでしかなくて

幸せな (Fiction In Fiction In Fiction)

君の傍で (Fiction In Fiction In Fiction)

始まる (Fiction In Fiction In Fiction)

終わらないstory (Fiction In Fiction In Fiction )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz