środa, 28 września 2011

B2ST - Baby Baby Qute - tłumaczenie + hangul lyrics

TŁUMACZENIE

Jestem dziką Bestią
Och jesteś moją dziewczyną
Jestem dziką Bestią
Zdobędę Cię, dziewczyno

Ha ha ha Oślepiona przeze mnie
Chce byś posłuchała mojego serca
Hahaha och pośpiesz się i podejdź do mnie
Baby, baby, baby Qute

Och Maleńka potrzebuję Cię
Chodź zatańcz boogie woogie,
Zrób to tylko dla mnie, Panienko
Och Jesteś moim słodkim maleństwem

Chcę, żebyś mówiła
do mnie szeptem
Idę w Twoim kierunku
Baby Baby Baby Qute

Pragnę czegoś innego niż ktokolwiek inny (podążaj za mną)
Jeśli czegoś pragniesz to pokaż to wszystkim

W zamian nie mogę zrobić nic, tylko rozglądać się za tym
Pragnę Cię
Daj mi swoje pozwolenie
Baby Baby Baby Qute

Podejdź do mnie trochę bliżej,
Jestem gotowy

Czy możesz dać mi to wszystko, chcesz tego
Woo Jestem bestią, a Ty jesteś moim numerem jeden
No dalej!
Baby Baby Baby Qute


TEKST PIOSENKI

I’m Best the Best

OH you’re my girl

I’m Beast the Beast

I’ll get you, girl

Haha 눈이 멀어가

I want you listen to my heart

Haha OH 빨리 다가와

Baby Baby Baby Qute

I need you Baby

OH let’s go boogie woogie

나만을 위한lady

OH you’re my Qute girl

I wanna tell me

위한 속삭임

향해 달려갈래

OH Baby Baby Baby Qute

누구보다 색다른 원해(follow me)

원한다면 모두 보여 줄게

어떤 것도 대신 못해 다 필요없어

원해

내게 허락해줘

Baby Baby Baby Qute

준비됐어 조금 내게 다가와

원하면 모두 있어

WO O O I’m a Best, You’re my No. 1

Let’s come on

Baby Baby Baby Qute

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz