wtorek, 24 lipca 2012

大野智 - Rain (tłumaczenie)



Po drugiej stronie słuchawki,
twój głos znikł pośród dźwięku deszczu,
Z kim jesteś? Zatrzymujesz to w tajemnicy

Obejmuje Cię na powitanie
Mówisz, że mnie kochasz
Twoje usta nakładają się na moje

Hej, Nie chce się teraz poddać, To tylko początek
Więc zdaje się na Twój zapach
Kochanie, dlaczego chcemy się rozstać? To tylko początek
Nadbiegnę z naprzeciwka
Rzucając niebezpieczne spojrzenie

Po deszczu dociera piszcząca cisza
Dźwięk tłuczonego szkła

Gdzie teraz jesteś? Czekam na Ciebie
Czy w ogóle przyjdziesz?
Szukam czegoś w kieszeni,
W ręku trzymam coś niebezpiecznego

 (Wszystko czego potrzebujesz to miłość czekająca na Ciebie, rozumiesz?)

Hej, Nie chce się teraz poddać, To tylko początek
Więc zdaje się na Twój znak
Kochanie, dlaczego chcemy się rozstać? To tylko początek
Nadbiegnę z naprzeciwka

Za czerwono-różowym szkłem
Pozostał ból wbity w serce

Hej to tylko początek, to nie jest gra
To tylko początek,  nikt w pełni Cię nie pokocha tak jak ja
To tylko początek, nie jestem w Twoim zasięgu
(To  początek, to  rozpoczęcie)

Hej, Nie chce się teraz poddać, To tylko początek
Więc zdaję się na Twój zapach

Kochanie, dlaczego chcemy się rozstać? To tylko początek
Rzucając samotne, niebezpieczne spojrzenie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz