sobota, 15 października 2011

Kara - Step tłumaczenie

Wejdź teraz do gry

Lalalalalalala

Już nigdy nie upadnę,
Smutku żegnaj

Już nie pozwolę się do siebie zbliżyć
Łzy żegnajcie

Wierzę w siebie
Koniec wzdychania

Wszystkie drobne zmartwienia
pokonam uśmiechem żegnajcie

Kolejny raz nauczyłam się, że
Nigdy o Tobie nie zapomnę Ye

Stałam się silniejsza i wzleciałam wyżej

Oh Ye Ye Ye Ye

Wejdź do gry, wejdź do gry
Znów zaczynamy

Zwiększamy tempo
Chcę iść na przód

Po prostu wejdź do gry, wejdź do gry
Aby wszyscy wiedzieli

Podkręć głośniki
Kochanie, kochanie

Jutro wszystko będzie nowe
Czekamy na więcej

Życie jest jak zabawa
Więc pozbądź się wszystkich zmartwień

Inni mają tak samo.
Nie chcę się zniechęcać

Małe zmartwienia pokonam uśmiechem
Żegnajcie

Stałam się silniejsza i wzleciałam wyżej

Oh Ye Ye Ye Ye

Wejdź do gry, wejdź do gry
Znów zaczynamy

Zwiększamy tempo
Chcę iść na przód

Po prostu wejdź do gry, wejdź do gry
Aby wszyscy wiedzieli

Podkręć głośniki
Kochanie, kochanie

Moje życie nieoczekiwanie staje się głośniejsze
Powiedziałeś, że mnie lubisz
A więc niech tak będzie, niech tak będzie

Raz, dwa, raz, dwa, krok
Każdy wpada w swój rytm

Nie bój się, nic się nie stanie
Ponieważ wszyscy jesteśmy tutaj

Dlaczego jesteś taki poważny
Nie bądź taki, przecież wszyscy jesteśmy tutaj

Więc wejdź teraz do gry

Nie zamierzam oglądać się za siebie
Życie jest za krótkie na rozmyślanie o przyszłości

Wejdź do gry, wejdź do gry
Znów zaczynamy

Zwiększamy tempo
Chcę iść na przód

Po prostu wejdź do gry, wejdź do gry
Aby wszyscy wiedzieli

Podkręć głośniki
Kochanie, kochanie

Wejdź do gry, wejdź do gry
(Czemu jesteś taki nie zdarny? Daj głośniej)

Podkręcamy tempo
(Nie będzie tak, nie będzie tak nigdy więcej)

Po prostu wejdź do gry, wejdź do gry
Aby wszyscy wiedzieli

Podkręć głośniki
Kochanie, kochanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz